Kaşların ne güzel kara kız

Kaşların ne güzel kara kız
Kaşların ne güzel kara kız

Kaşların ne güzel kara kız
Ara sıra gel de beni ara kız
Sen gelmezsen bize meleğim
Kapanamaz kalbimdeki yara kız

Üzme beni canım şekerim
Senin için ben âh çekerim

Gözlerin ne güzel bakıyor
O bakışların beni ne çok yakıyor
Sevdalıyım sana a canım
Ayrılamam senden inan civanım

Üzme beni canım şekerim
Senin için ben âh çekerim

Beste: Drama'lı Hasan Hasgüler
Güfte: ?
Form: Kanto
Makam: Nihavend
Usûl: Sofyan
İcra: Sema

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.