Yavaş yavaş gel bana

Yavaş yavaş gel bana
Yavaş yavaş gel bana

Yavaş yavaş gel bana

 Niçin dargınsın bana
Gözlerime baksana
Bilmem ki ne istersin
Sevgilim sen şekersin

Yavaş yavaş gel bana
Derdimi anlasana
Ben ki çoktan beridir
Çıldırıyorum sana

Bak nasıl gülüyorsun
Beni öldürüyorsun
Seni candan severim
Benim tatlı esmerim

Yavaş yavaş gel bana
Derdimi anlasana
Ben ki çoktan beridir
Çıldırıyorum sana

Yeter ağlatma beni
Yabana atma beni
Ben bir garip öksüzüm
Sakın aldatma beni

Yavaş yavaş gel bana
Derdimi anlasana
Ben ki çoktan beridir
Çıldırıyorum sana

Beste: Şefik Gürmeriç
İcra: Hurşid Yenigün Orkestrası
Sayfada notası olan eser 2.45 dakikada başlıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.