Sev beni unutma beni

Sev beni unutma beni
Sev beni unutma beni


Sev beni unutma beni
Sev beni unutma beni
Bilsen ki serseri gönlüm
Ne çok da sevdi seni

Ey çapkın bakışlı güzel kız
Sev beni, unutma beni
Kaç aydır bekliyorum bak
Bir an gülümsemeni

Gel artık sevgilim, üzme
Gel artık guru bırak
Beni alev dudağınla
Bir kuru dal gibi yak  

İnan ki sana deli gönlüm
Alev alev yanar
Bu aşkın son gecesinde
Sönmez alev olacak

Beste: Ziyaeddin Sarıkartal
Güfte: Ziyaettin Sarıkartal
Form: Tango
İcra: Seyyan Oskay (Seyyan hanım) 
Not: Eserin notası için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.