Ey güzel İstanbul benim sevgili yârim

Ey güzel İstanbul benim sevgili yârim

Bu güzel eserin yanına Sadri Alışık'ın sesinden İstanbul şiiri güzel gider diye düşündük.
Ey güzel İstanbul benim sevgili yârim

Ey güzel İstanbul benim sevgili yârim

Ey güzel İstanbul benim sevgili yârim
Güzelliğin aksetmiş Boğaz'ın sularına
Benim her şeyim sensin seninle bahtiyârım
Âhû kızlar sarılmış sînene kollarına

Ah güzel İstanbul ey şirin İstanbul
Ah güzel İstabul sen benim canımsın

Bir gönül macerası anlatıyor dalgalar
Mavi sular söylüyor gönlümün ninnisini
Rûhuma semalardan dökülen müjdeler var
Duyuyorum içime sevdanın indiğini

Ah güzel İstanbul ey şirin İstanbul
Ah güzel İstabul sen benim canımsın

Beste: Kadri Şençalar
Güfte: Vecdi Bingöl
Makam: Nihavend
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
İcra: Perihan Sözen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.