Hadi ben öfkemi yenemedim de

Hadi ben öfkemi yenemedim de
Hadi ben öfkemi yenemedim de

Hadi ben öfkemi yenemedim de
Gözümde yaşlarla gitmeye kalktım
Sen dilin tutulmuş gibi davranıp
Neden dur demedin beni bıraktın

Diyelim o gün ben kabahatliydim
Sana da en acı sözleri dedim
Arkama bakmadan gider miydim hiç
Eğer sen gitmemi istemeseydin

Bir garip hâl olmuşsana nedense
Üzgünüm olandan bitenden bense
Böyle mi davranır böyle mi yapar
İnsan sevdiğini gönülden sevse

NAKARAT
Sevgine güvenim yıkıldı gitti
Sevgine inancım yıkıldı gitti
Sen böyle istedin bu masal bitti
Sen böyle istedin bu sevgi bitti

Beste: Yusuf Nalkesen
Güfte: Yusuf Nalkesen
Makam: Hüzzam
Usûl: Düyek
İcra: Nurten Demirkol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.