Ben solmuş bir yaprak gülün dalında

Ben solmuş bir yaprak gülün dalında
Ben solmuş bir yaprak gülün dalında

Ben solmuş bir yaprak gülün dalında
Sen güller goncası dalda dilrûbâ
Ben eski bir tango kırklı yılında
Sen gülün şarkısı dilde dilrûba

Baharda kapına gelmesin hüzün
Dilerim hep gülsün o güzel yüzün
Ben eski bir tango kırklı yılında
Sen gülün şarkısı dilde dilrûba

Beste: Hasan Esen
Güfte: Fatma Onur
Makam: Nihâvend
Usûl: Sofyan
Form: Tango
Seslendiren: Çiğdem Yarkın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.