Gülmedi Bahtım Yine (Çal kanunum çal)

Gülmedi Bahtım Yine (Çal kanunum çal)
Gülmedi Bahtım Yine (Çal kanunum çal) sözleri ve notası

Gülmedi Bahtım Yine Bu Sevda Bitti Yazık
İkimizin derdini Anlat kanunum artık
Çileli başım gibi Gönül sırdaşım gibi
Akan gözyaşım gibi Çağla kanunum artık
Çal kanunum çal Derdini söyle bana
Çal çal kanunum çal Derdini söyle bana

Acılar gönlümüzde Sitemler dilimizde
Ne kaldı elimizde Söyle kanunum artık
Çileli başım gibi Gönül sırdaşım gibi
Akan gözyaşım gibi Çağla kanunum artık
Çal kanunum çal Derdini söyle bana
Çal çal kanunum çal Derdini söyle bana

Beste: Yıldırım Gürses
Güfte: Cengizhan Mutlu
Makam: Nihavend
Usûl: Düyek
İcra: Yıldırım Gürses

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.