Gözlerinin içine başka hayal girmesin (Beklenen Şarkı)

Gözlerinin içine başka hayal girmesin (Beklenen şarkı)
Gözlerinin içine başka hayal girmesin (Beklenen şarkı)
Gözlerinin içine başka hayal girmesin (Beklenen şarkı)

Gözlerinin içine başka hayal girmesin
Bana ait çizgiler dikkat et silinmesin
İstersen yum gözlerini tıpkı düşünür gibi
Benden evvel başkası bakıp seni görmesin

Kıskanırdım seni ben kendi gözümden bile
Nasıl verirdim seni birgün yabancı ele
Sana gelen yollarda daima beni bekle
Benden evvel başkası bakıp seni görmesin

Beste: Zeki Müren
Güfte: Sabih Gözen
Makam: Nihâvend
Usûl: Semai
Seslendiren: Zeki Müren

1 yorum:

  1. Harika ...istediģimiz notaları bulabiliyoruz.. çok teşūkūr ederim yūreğinize sağlık,, emeği geçen.. tūm arkadaşlara teşekūr seviyorum..sevgiyle sağlıkla kalın..

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.