Üsküdar’a gider iken aldı da bir yağmur (Katibim)

Üsküdar’a gider iken aldi da bir yağmur (Katibim)
Üsküdar’a gider iken aldı da bir yağmur (Katibim)
Üsküdar’a gider iken aldı da bir yağmur
Kâtibimin setresi uzun eteği çamur
Kâtip uykudan uyanmış gözleri mahmur
Kâtip benim ben kâtibin el ne karışır
Kâtibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır.

Üsküdar’a gider iken bir mendil buldum
Mendilimin içine de lokum doldurdum
Kâtibimi arar iken yanımda buldum
Kâtip benim ben kâtibin el ne karışır
Kâtibime kolalı da gömlek ne güzel yaraşır.

Yöre: İstanbul
Makam: Nihavend
Usûl: Nim Sofyan
Seslendiren: Zeki Müren

2 yorum:

  1. bir dünya klasigi.bu melodileri duyanın anında dikkatini çeker.

    YanıtlaSil
  2. Aynı şarkının Yunan (Apoxeno)ve Fas versiyonlarıda mevcut (Gazali)

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.