Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim

Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim
Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim

Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim
Revâ mı şiddetin revâ mı hiddetin
Zulmeden sen misin bilmem ki ben miyim
Kader mi tali mi ağyar mı acep kim

Kıskançlık alevi kalplere gireli
Sen deli ben deli aşk deli ruh deli
Severken sen beni severken ben seni
Bir gurur mahvetti hem seni hem beni

Ne sensiz bir mekan ne sensiz bie heyecan
Vermiyor teselli ne ümid ne de can
Sararken gönülü iştiyak an be an
Değer mi bu hasret bu firkât bu hicran

Beste: Alâeddin Yavaşça
Güfte: Münir Müeyyet Berkman
Makam: Nihâvend
Usûl: Semai
Seslendiren: Alâeddin Yavaşça

1 yorum:

  1. Böyle bir şarkıya ne yorumu yapılır ki? Tek kelimeyle HARİKA!

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.