Issız gecede ben yine hicranı düşündüm

Issız gecede ben yine hicranı düşündüm
Issız gecede ben yine hicranı düşündüm
Issız gecede ben yine hicranı düşündüm
Sensiz geçecek ömrü perişanı düşündüm
Perde-i alama garik canı düşündüm
Sensiz geçecek ömrü perişanı düşündüm

Beste: Kaptanzade Ali Rıza Bey
Güfte: ?
Makam: Nihavend
Usul: Aksak
Formu: Şarkı
İcra: Akile Artun
 
Not: Kaptanzade Ali Rıza Bey'in ilk bestesidir ve çocuk yaşta ölen oğluna ithaf etmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.