Maksadım birazcık yine naz yapmaktı

Maksadım birazcık yine naz yapmaktı
Maksadım birazcık yine naz yapmaktı
Maksadım birazcık yine naz yapmaktı
Gidiyorum diye seni yalvartmaktı
Bize oldu olan, darıldık hiç yoktan
Seni bilmem ama ben pişmanım çoktan

Gitme dön diyesin istiyordum yine
İnadın tuttu da çağırmadın bile
Bize oldu olan, darıldık hiç yoktan
Seni bilmem ama ben pişmanım çoktan

Çağırsan dönerdim sevinerek sana
İstemem dargınlık inan gülüm bana
Bize oldu olan, darıldık hiç yoktan
Seni bilmem ama ben pişmanım çoktan

Beste: Yusuf Nalkesen
Güfte: Yusuf Nalkesen
Makam: Nihavend
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
İcra: Süheyla Eren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.