Yitirmişim ben gülümü uçurmuşum bülbülümü

Yitirmişim ben gülümü uçurmuşum bülbülümü 
Yitirmişim ben gülümü uçurmuşum bülbülümü sözleri ve notası
Yitirmişim ben gülümü
Uçurmuşum bülbülümü
Kim görmüş ki güldüğümü

Derbederim derbederim
Unutulmakmış kaderim
Beni bu hallere koyan
Benden beter olsun derim

Ne baharım var ne de yazım
Ne dile gelen bir sazım
Ak değil karaymış yazım

Derbederim derbederim
Unutulmakmış kaderim
Beni bu hallere koyan
Benden beter olsun derim

Gelmiş ömrün son mevsimi
Kimi ağlar, güler kimi
Ayrılık yakmış içimi

Derbederim derbederim
Unutulmakmış kaderim
Beni bu hallere koyan
Benden beter olsun derim...

Beste: Yusuf Nalkesen
Güfte:  Yusuf Nalkesen
Makam: Hüzzam
Usûl: Semai
Form: Şarkı
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.