Kaderimde hep güzeli aradım

Kaderimde hep güzeli aradım
Kaderimde hep güzeli aradım
Kaderimde hep güzeli aradım
Kaderimde hep güzeli aradım
İçimdeki sazlar başka söz başka
Hayâlimde canlanırken murâdım
Duvardaki resim başka sen başka

Gökyüzünde otağ kurdum oturdum
Yeryüzünde hayat başka ruh başka
Bu sevdâdan artık ben de yoruldum
Yaz yağmuru kış yağmuru bambaşka.

Beste: Avni Anıl
Güfte: Fethi Dinçer
Makam: Nihâvend
Usûl: Semâi
Form: Şarkı
Sslendirenler: Avni Anıl - Zeki Müren
Amatör Sesler

Yalçın Yener

3 yorum:

  1. Avni Anıl muhteşem bir eser, Nur içinde yat

    YanıtlaSil
  2. Ben 1970 lerde müzikle ilgilenmeye başladım.Yakın zamana kadar şarkıların notasını bulmak mümkün değildi,neler çekerdik!Maşaallah şimdi her şey elinin altında! Sitenizi gerçekten çok beğendim;hem notasını veriyor hem de eseri yayınlıyorsunuz.Bu gerçekten harika olmuş,Allah sizden razı olsun!

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.