Kadehinde zehir olsa

Kadehinde zehir olsa
Kadehinde zehir olsab ben içerim bana getir

Kadehinde zehir olsa
Ben içerim bana getir
Dudakların mühür olsa
Ben açarım bana getir

Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme, beni bitir

Aşk bağının gülü ol da
Dikenini bana batır
Bakma canım yandığına
Sorma benim hâlim nedir

Ağladığın geceleri
Kalbindeki acıları
Çekinmeden bana getir
Sen tükenme, beni bitir

Beste: Erol Sayan
Güfte: Hikmet Münir Ebcioğlu
Makâm: Muhayyer kürdî
Usûl: Nim Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Emel Sayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.