Bütün çılgınlıklar seni sevdiğim için

Bütün çılgınlıklar seni sevdiğim için
Butun cilginliklar seni sevdigim icin

Bütün çılgınlıklar seni sevdiğim için Bütün dargınlıklar gönül verdiğim için Dilimde düğümlendi, aşkımı söylemedim Kahrolsun bu gururum gitme kal diyemedim Yazık, gururum için kendi kendim ettim Bu hayat kumarında ben aşkımı kaybettim. Herşey bitti artık çok iyi biliyorum Hayat girdabında mahvolup gidiyorum Dilimde düğümlendi, aşkımı söylemedim Kahrolsun bu gururum gitme kal diyemedim Yazık, gururum için kendi kendim ettim Bu hayat kumarında ben aşkımı kaybettim

Beste: Yıldırım Gürses
Güfte: Yıldırım Gürses
Makam: Nihavend
Usûl: Düyek
Solist: Handan Kara


1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.