Gönül yarasından acı duyanlar

Gönül yarasından acı duyanlar 
Gönül yarasından acı duyanlar
Gönül yarasından acı duyanlar
Feleğin kahrına boyun eğermiş
Kara bahtın cilvesine uyanlar
Birgün olur murâdına erermiş

Ben de çile çektim, gözyaşı döktüm
Cânâna yalvardım, nice diz çöktüm
Şifasız yaramı dağlayıp söktüm
Ağlayanlar birgün olur gülermiş

Beste: Selâhaddin Pınar
Güfte: Mustafa Nafiz Irmak
Makam: Hicâz
Usûl : Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Selahattin Altınbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.