Ben bir garip kuşum, yurdum yuvam yok

Ben bir garip kuşum yurdum yuvam yok
Ben bir garip kuşum, yurdum yuvam yok
Ben bir garip kuşum yurdum yuvam yok
Kanadım kırıldı yollarda kaldım
Bağrıma saplandı bir zehirli ok
Acısı dinmeyen bir yara aldım

Gel yeşil gözlüm, gel şirin sözlüm
Bal akan dudaklarını gel uzat bana
Gül kokan yanaklarını gel koklat bana
Sensiz yaşayamam kölen olayım

Elimi uzatsam sana eremem
Girip has bahçene bir gül deremem
Senden başkasına gönül veremem
Bir kara sevdaya başımı saldım

Gel yeşil gözlüm, gel şirin sözlüm
Bal akan dudaklarını gel uzat bana
Gül kokan yanaklarını gel koklat bana
Sensiz yaşayamam kölen olayım

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: ?
Makam: Hicaz
Usûl: Raks Aksağı
Form: Şarkı
İcra: Vedat Kaptan Yurdakul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.