Sarı kurdelem sarı

Sarı kurdelem sarı
Sarı kurdelem sarı

Sarı kurdelem sarı
Dağlara saldım yâri
Dağlar kurbânın olam anam
Tez gönder nazlı yâri
Yandım hey  hey
Vallâh yandım esmerim
Ben esmeri fındık ile
Ben esmeri fıstık ile
Ben esmeri badem ile beslerim

İpek kuşak beldedir
Saçakları yerdedir
Dünya güzelle dolsa aman
Benim gönlüm sendedir
Yandım hey hey
Vallâh yandım esmerim
Ben esmeri fındık ile
Ben esmeri fıstık ile
Ben esmeri badem ile beslerim

Beste: Fahri Kayahan
Güfte: Fahri Kayahan
Makam: Hicaz
Usûl: Nim sofyan
İcra: Müzeyyen Senar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.