Penceresi yola karşı

Penceresi yola karşı
Penceresi yola karşı

 
Penceresi yola karşı
Gelen geçen atar taşı

Benim yârim kâlem kaşlı
Var ara eşini eşini vay vay
Saysana liraların beşini vay vay

Arabası döşemeli
Yâr çevresi işlemeli
Annesinden istemeli

Benim yârim kâlem kaşlı
Var ara eşini eşini vay vay
Saysana liraların beşini vay vay

Arabası mavi boya
Başındaki zarif oya
Saramadım doya doya

Benim yârim kâlem kaşlı
Var ara eşini eşini vay vay
Saysana liraların beşini vay vay

Çay başında gördüm seni
Kaşlarından bildim seni
İnkâr etme sevdim seni

Benim yârim kâlem kaşlı
Var ara eşini eşini vay vay
Saysana liraların beşini vay vay

Yöre: İskeçe
Kaynak kişi: Rüştü Eriç
Derleyen ve notaya alan: Ahmet Yamacı
İcra: Selim Sesler, İdil Üner

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.