Bu yerler ne füsunkârdı

Bu yerler ne füsunkardı
Bu yerler ne füsnkardı
Bu yerler ne füsunkardı

Bu yerler ne füsunkardı
Bağında gül sümbül vardı
Sevda bülbül aşk bahardı
Şimdi saray değil serap
Gönlüm gibi ıssız harap

Bir zamanlar dalında şakıyan bendim
Su gibi oynaktım gül gibi şendim
Nağmeler dinledim güldüm eğlendim
Bağrıma gözyaşı doluyor şimdi
Nağmelerim feryâd oluyor şimdi
Bu mateme eğilsene
Aşk bir yalan değil de ne
Hazanda gel gülşene
Solan baharı an gönül
O hatırayla yan gönül.

Beste: Sadettin Kaynak
Makam: Hicaz
Usûl: Düyek
Seslendiren: Elif Güreşçi

2 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.