Gitmek mi zor kalmak mı zor

Gitmek mi zor kalmak mı zor
Gitmek mi zor kalmak mı zor
Sormamışsın hiç kimseden
Pek üzgünmüşsün giderken
Arayıp durmuşsun beni
Kimseye belli etmeden

Gitmek mi zor kalmak mı zor
O sabâhı gel bana sor
O sabâhı sen bana sor

Bilmiyorum sanma niçin
Kızmışsındır için için
Neler neler demişsindir
Sana gelmediğim için

Gitmek mi zor kalmak mı zor
O sabâhı gel bana sor
O sabâhı sen bana sor

Dilin ne isterse desin
En acı sözler söylesin
İstiyorum ki sen beni
Ağlıyorken görmeyesin

Gitmek mi zor kalmak mı zor
O sabâhı gel bana sor
O sabâhı sen bana sor

Beste: Yusuf Nalkesen
Güfte: Yusuf Nalkesen
Makâm: Hicâz
Usûl: Semâî
Form: Şarkı
Seslendiren: Emel Sayın

4 yorum:

  1. akıcı,sade vekulağı yormayanbir ses

    YanıtlaSil
  2. bu şarkıyı ilk kez Ata demirerin gösterisinde Ata demirer den dinlemiştim daha sonra rahmetli sanat güneşimiz Zeki Mürenden dinledim yeni nesil şarkıcıyım diye piyasaya cıkmış zibidilerin şarkıları nerede bu harika eser nerede bu eserde emegi geçenlere sevgiler saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumu yapan arkadaş yaptıgınız yorumdan dolayı size teşekkür ediyorum

      Sil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.