Tanımadığınız İnsanların Cep Telefonlarına Reklam Mesajları Göndermek Ahlaksızlıktır.
1 MAYIS 2015'TEN İTİBAREN DE SUÇTUR
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/bilim-teknik/263721/izinsiz_reklam_mesajlari_1_Mayis_ta_bitiyor.html

Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına


Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına
Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına
Ey ufuklar diyorum yolculuk var yarına
Ayrılık görünmüşken yar tutmuyor elimden
Misafirim bugün ben gurbet akşamlarına

Beste: Kaptanzade Ali Rıza Bey
Güfte: Ömer Bedrettin Uşaklı
Makam: Hicaz
Usûl: Nim Sofyan
Form: Şarkı
Seslendiren: Münip Utandı

2 yorum:

  1. 52 yaşındayım ve halen bu şarkının güzelliği, hüznü gözlerimi yaşartıyor...
    Bülent Muhtar

    YanıtlaSil
  2. Bir denizci olarak her sefer oncesi ailemle beraber son gunumuzde dinledigimiz...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz.