Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım

Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım 
Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım
Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım
Diz çöküp önünde yıllarca taptım
Kalbimi uğruna bir köle yaptım
Aldanıp o tatlı yalanlara ben

Yıllarca inandım yıllarca kandım
Yüreğin benimçün çarpıyor sandım
Yılladan beridir demek aldandım
İnanmam şimdi hiç fiğanlara ben

Beste: Ümit Mutlu
Güfte: Şerâfettin Özdemir
Makam: Hicaz
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Emel Sayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.