Terkeyledi gerçi beni ol mâh-cemâlim

Terkeyledi gerçi beni ol mâh-cemâlim
Terkeyledi gerçi beni ol mâh-cemâlim
Terkeyledi gerçi beni ol mâh-cemâlim
Şâyeste-i vâsl etti gönül mâl-ü menâlim

Kurbânın ola'm yâr, hayrânın ola'm dost
Yâr yâr dost dost
Cânım a cânım a cenânım yâr tabîbim
Şâyeste-i vâsl etti gönül mâl-ü menâlim

Firkâtle ciğer-hûn idim ammâ kerem ettin
Gel goncacığım, serv-kadim, taze nihâlim

Kurbânın ola'm dost, hayrânın ola'm yâr
Kurbânın ola'm yâr, hayrânın ola'm dost
Yâr yâr dost dost
Cânım a cânım a cenânım yâr tabîbim
Gel goncacığım, serv-kadim, taze nihâlim

Bestekâr : Zaharya Efendi
Güfte: ?
Makâm : Hicâz
Usûl : Yürük Semâî
Seslendiren: Tahir Engin İçöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.