Bir seni bir gülü öptüm gizlice

Bir seni bir gülü öptüm gizlice
Bir seni bir gülü öptüm gizlice

 
Bir seni bir gülü öptüm gizlice
Gül beni kokladı soldu inledi
Aşkı anladı

Bir sana bir göle aktım delice
Göl suya hasreti benden dinledi
Aşkı anladı

Derdimi denize açtım o gece
Derinde bir kaya yandı titredi
Aşkı anladı

Taşlara ruh veren sırra ermedin
Gönlümü mahveden derdi bilmedin
Aşka ermedin
Aşkı bilmedin.

Beste: Selahattin İnal
Güfte: Selahattin İnal
Makam: Hicaz
Usûl: Evfer
Form: Şarkı
İcra: Vedat Kaptan Yurdakul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.