Benim yârim gelişinden bellidir

Benim yarim gelişinden bellidir
Benim yarim gelişinden bellidir

Benim yarim gelişinden bellidir
Ak elleri deste deste güllüdür
Ibrişim kuşaklı ince bellidir
Ince bellerini sar dedi bana

Gel gel aman gelişine
Gül gül aman gülüşüne hayran olayım
Gel gel aman gelişine
Gül gül aman gülüşüne kurban olayım

Mestin de deli gönül mestine
Aşık olan gül gönderir dostuna
Ipek mendilini attı üstüme
Terlersen sevdiğim sil dedi bana

Gel gel aman gelişine
Gül gül aman gülüşüne hayran olayım
Gel gel aman gelişine
Gül gül aman gülüşüne kurban olayım

Karacoğlan sırrın kime danışır
Siyah zülfü mah yüzüne karışır
Ayrılanlar bir gün olur kavuşur
Ağlama sevdiğim gül dedi bana

Gel gel aman gelişine
Gül gül aman gülüşüne hayran olayım
Gel gel aman gelişine
Gül gül aman gülüşüne kurban olayım

Beste:Sadettin Kaynak
Güfte:Karacaoğlan
Makam: Hicaz Türkü
Usûl: Raks Aksağı
Seslendiren: Cevdet Bolvadin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.