Pınarın başında su verdin içtim (Ayşem)

Pınarın başında su verdin içtim (Ayşem)
Pınarın başında su verdin içtim
Sevdim seni candan yâr diye seçtim
Bu içten sevişle kendimden geçtim

Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem
Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem

Pınarın başında görmezsem seni
Ararım sularda hep hayâlini
Mecnûna döndürdü bu sevgi beni

Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem
Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem

Çekilirken güneş derin uykuya
Issızlık çökmüştü karşı koruya
Kanmadan ayrıldım verdiğin suya

Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem
Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem

Ne yazık ki Ayşem geçmezsin ele
Gözümden akan yaş benziyor sele
Farkım yok gülünden ayrı bülbüle

Gönlümü gönlüne bağladım Ayşem
Aşkınla kalbimi dağladın Ayşem

Beste: Burhânettin Deran
Güfte: Burhânettin Deran
Makam: Hicaz
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Elif Güreşçi

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.