Seviyorum desen de kanmam sözüne

Seviyorum desen de kanmam sözüne
Seviyorum desen de kanmam sözüne

Seviyorum desen de kanmam sözüne

Seviyorum desen de kanmam sözüne
Ağrısa da şu başım koymam dizine
Şu yalancı dünyada bir sen kalsan da
Ölürüm de ben yine bakmam yüzüne

Sevmekle hata yaptın baştan dediler
Onun kalbi kalp değil taştan dediler
Uzak dur gözündeki yaştan ediler
Ölürüm de ben yine bakmam yüzüne

Aşkın ıstırabıyla her gün eririm
Çektiğim cefâları bir ben bilirim
Yaşamak buysa eğer her gün ölürüm
Ölürüm de ben yine bakmam yüzüne

Beste: Talat Er
Güfte: Uğur Gür
Makam: Hicaz
Usûl: Sofyan
Form: şarkı
İcra: Alp Arslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.