Yürü dilber yürü ömrümün varı

Yürü dilber yürü ömrümün varı
Yürü dilber yürü ömrümün varı


Yürü dilber yürü ömrümün varı

Yürü dilber yürü ömrümün varı
Eridi kalmadı dağların karı aman
Aman aman sürmelim aman
Günde on beş kere gördüğüm yari
Aylar yıllar geçsede göremez oldum aman

Aman aman sürmelim aman
Hey kaşlar kara gözler ela
Üvekte gözlere ben yandım aman
Aman aman sürmelim aman

Şu dağın başında bir top kar idim
Yağmur yağdı güneş vurdu eridim aman
Aman aman sürmelim aman
Evvel yarin sevgilisi ben idim
Şimdi uzaklardan bakan ben oldum aman

Aman aman sürmelim aman
Hey kaşlar kara gözler ela
Üvekte gözlere ben yandım aman
Aman aman sürmelim aman

Yöre: Ankara
Kaynak kişi: Ünal Türkben
Derleyen:TRT Müzik dairesi Başkanlığı THM Müdürlüğü
Notaya alan: Yücel Paşmakçı
İcra: Behiye Aksoy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.