Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar

Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar
Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar

Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar
Sevgilim sen olmazsan bu dünya neye yarar
Her gün seni düşünür, her ân seni yaşarım
Seni sevmekten değil, kaybetmekten korkarım

Bir gün beni unutup başkalarına bakma
Birazcık sevgin varsa beni yalnız bırakma
Her gün seni düşünür, her ân seni yaşarım
Seni sevmekten değil, kaybetmekten korkarım

Beste: Suat Sayın
Güfte: Suat Sayın
Makam: Hicaz
Usûl: Düyek
Seslendiren: Gönül Akkor

1 yorum:

  1. Gençliğimin en sevdalı şarkısı,söylemeye dinlemeye doyamıyorum.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.