Dün gece ye's ile kendimden geçtim

Dün gece ye's ile kendimden geçtim
Dün gece ye's ile kendimden geçtim
Dün gece ye's ile kendimden geçtim
Teselli aradım meyhânelerde
Baht-ı dûn elinden bir dolu içtim
O neş'e kalmamış peymânelerde

Her neye dokunsam zâhm-ı rikkât var
Her ne yana baksam reng-i firkât var
Çalkanır ağlar bir âh-ı hasret var
Sularla çağlayan terânelerde

Bilmedim kim oldu bu hâle sebeb
Ağlarım ümidim hebâ oldu hep
Bendeki sûzidil varmıdır acep
Tutuşup can veren pervânelerde

Beste: Suphi Ziyâ Özbekkan
Güfte: Rızâ Tevfik Bölükbaşı
Makam: Hicaz
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
Gönül Makamı Programı (TRT)

3 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR BESTE. DUYGU VE AŞK DOLU.

    YanıtlaSil
  2. Aman yarabbi, ne incelikli güfte, ne dokunaklı beste...

    YanıtlaSil
  3. Nefis şarkı Hocamız çalışın diye verdi.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.