Al goncayı deremedim

Al goncayı deremedim
Al goncayı deremedim sözleri ve notası

Al goncayı deremedim
Yâr yüksekte eremedim
İşlediğim çevreleri
Bahçesine seremedim

Yârim seni vermem, vermem
Seni vermem ellere
Bu aşk beni destan etti dillere

Evlerinde bahar olsam
Yâr göğsünde açıp solsam
Kokladıkça kalbe dolsam
Ben bu aşkta safâ bulsam
Safa bulsam, vefâ bulsam

Beste: Yesâri Âsım Arsoy
Güfte: Yesâri Âsım Arsoy
Makam: Hicaz
Usûl: Düyek
İcra: Muazzez Abacı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.