Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar

Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar
Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar sözleri ve notası
Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar?
Bana küsmüş, yüzüme gülmez zalim aynalar
Kimimiz yorgun, kimimiz solgun, kimi isyankâr
Acı gerçek bu; ömrümüz bir su, içiyor yıllar
Vakit geç olmuş, dönülmez yolmuş, yürek bin pişman.
Bundan böyle bana meyler dost, geceler düşman
Hani nerde beklenenler, medet umdum senelerce
Acılar hep dolu dizgin, bana hayır yok gecelerde
Vakit geç olmuş, dönülmez yolmuş, yürek bin pişman.
Bundan böyle bana meyler dost, geceler düşman
Takvimlerden haberin yok mu, geçiyor yıllar.

Beste: Adnan Ergil
Güfte: Adnan Ergil
Makam: Hicaz
Usûl: Sofyan
İcra: Tenor Murat Karahan

3 yorum:

  1. Adnan Ergil beyefendi gönlünüze sağlık . Böylesine kişinin içine dokunan sözler ve notalar , son noktayı koymuşsunuz.

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bayiliyorum bu parcaya agzina yuregine saglik Adnan Ergil

    YanıtlaSil
  3. Takdire şayan .Hem sözler ve beste harika.Ayrıca melodiler eskilerden çok farklı.Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.