Hasretim sana sanki bin yıl uzakta gibi

Hasretim sana sanki bin yıl uzakta gibi
Hasretim sana sanki bin yıl uzakta gibi

Hasretim sana sanki bin yıl uzakta gibi
Hasretim sana bir varılmaz diyarda gibi

Baş başa kalsak da göz göze olsak da
Elini tutsam yüzünü sevsem
Seni bin kez öpsem de hasretim sana

Tatlı tatlı gülsen de kollarınla sarsan da
Yalnız benim olsan da hasretim sana

Beste: Zeynettin Maraş
Güfte: Zeynettin Maraş
Makamı: Hicaz
Usûl: Düyek
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.