Aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış

Aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış
Aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış sözleri ve notası

Aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış
Dönüp baktım maziye paylaşacak ne kalmış
Yıllar yorgun ben yorgun boşa geçmiş seneler
Bende hicran yarası bende bitmez çileler

Gözlerinde kin nefret bana sevgin hiç yokmuş
Benim kalbim boş yere sana sevgiyle dolmuş
Yıllar yorgun ben yorgun boşa geçmiş seneler
Bende hicran yarası bende bitmez çileler

Beste: Turhan Taşan
Güfte: Turhan Taşan
Makam: Hicaz
Usûl: Nim sofyan
İcra: Yüksel Uzel

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.