Işıl ışıl gözlerle pırıl pırıl sözlerle

Işıl ışıl gözlerle pırıl pırıl sözlerle
Işıl ışıl gözlerle pırıl pırıl sözlerle

Işıl ışıl gözlerle
Pırıl pırıl sözlerle
Yakıp kaçtın en sönmez yerimden
Sen sen sen Evet sen

Unutamam seni seni ben
Vurulmuştum yeni yeni ben
Taş mı sandın beni beni sen
Sen sen evet sen

Ne yazık şimdi her şey bitti
Bu ayrılık canıma yetti
Bir kuş oldu kanatlandı da
Aşkım Uçup Gitti

Beste: Necdet Koyutürk
Güfte: Necdet Koyutürk
Makam: Hicaz
Usûl: Sofyan
Form: Fantezi
İcra: Aydan Erbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.