Elâ gözlerine kurban olduğum


Elâ gözlerine kurban olduğum
Elâ gözlerine kurban olduğum

Elâ gözlerine kurban olduğum
Yüzüne bakmaya doyamadım ben
İbret için gelmiş derler cihana
Noktadır benlerin savamadım ben

Ayamadım ben, doyamadım ben
Noktadır benlerin sayamadım ben

Aşkın ateşidir sînemi yakan
Lûtfuna erer mi cevrini çeken
Kollarını boynuma dolamış iken
Seni öpmelere kıyamadım ben

Ayamadım ben, doyamadım ben
Seni öpmelere kıyamadım ben

Bestekâr: Sadettin Kaynak
Güftekâr: Âşık Ömer
Makam: Hicâz
Usûl: Sofyan
Seslendiren: Zeki Müren

1 yorum:

  1. Çok güzel söylemiş gerçekten. Söyleyen, yazan, besteleyen hepinizin ruhu şad olsun. İyi ki yaşamışsınız...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.