Aşıkım dağlara kurulu tahtım

Aşıkım dağlara kurulu tahtım
Aşıkım dağlara kurulu tahtım sözleri ve notası

Âşıkım Dağlara Kurulu Tahtım
Çobanlar Bağrımı Dağlar Da Geçer
Gönlümü Yıl Eden Şu Kara Bahtım
Engin Gurbetlerden Çağlar Da Geçer

Örtse Gözlerimi Sonsuz Bir Diyar
Mezarım Dağlara Kalsın Yâdiğar
Gönlümü Çiğneyip Geçen Nazlı Yar
Belki Mezarımdan Ağlar Da Geçer

Beste: Kaptanzâde Ali Rıza Bey
Güfte: Ömer Bedrettin Uşaklı
Makam: Hicaz
Usûl: Sofyan
İcra: Zeki Müren

Eserin notası için Sayın Zeynep Erdoğan Hanımefendiye çok teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.