Bir kere sevdim diye bin pişmân etme beni

Bir kere sevdim diye bin pişmân etme beni
Bir kere sevdim diye 
Bin pişmân etme beni
İstemiyorsan bırak
Perîşân etme beni

Bırak boş kalsın elim
Yol yakınken dönelim
Arkadaşım ol yeter
Böylesi daha güzel

Bırak beni ne olur
Burda bitsin şarkımız
Zamanla unutulur
Yarım kalan aşkımız

Bırak boş kalsın elim
Yol yakınken dönelim
Arkadaşım ol yeter
Böylesi daha güzel.

Beste: Ârif Sâmi Toker
Güfte: ?
Makâm: Hicâz
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Behiye Aksoy

3 yorum:

  1. MUAZZEZ ERSOY YORUMLAMIŞ, ELLİ YIL ÖNCE DİNLEDİĞİM BİR ESER, YARIM ASIR SONRA TABİR CAİZSE AYNI TAD VE LEZZETTE. GÜFTE KİMİN ARAŞTIRDIM BULAMADIM. ÇOK DUYGU YÜKLÜ SÖZLER. SAYGILARIMLA

    YanıtlaSil
  2. Sevdigim bu eseri hocamız koromuzda solist olarak okumamı talep edince cok duygulandim. Soz ve notalari ve farkli soyleyiş tarzlarını dinleme olanaği sagladiğiniz icin teşekur ederim. Saygi ve sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Eserin bestecisi..Arif Sami Toker mi Kerem Güney mi..Nota sitelerinde farklı besteci görünüyor

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.