Bilmem ki ne yaptım sana ben neyledim

Bilmem ki ne yaptım sana ben neyledim
Bilmem ki ne yaptım sana ben neyledim

Bilmem ki ne yaptım sana ben neyledim aya gel canım
Gördün beni şayeste gam-ı farkına cana gel canım
Guş eylemedin ah ile efganımı asla gel canım
Gördün beni şayeste gam-ı farkına cana gel canım

Beste: Necmi Pişkin
Güfte: Mehmet Sadi Bey
Makam: Nişaburek
Usûl: Ağır aksak semai
İcra: Mustafa Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.