Gül yüzünde güller solsa ağlarım

Gül yüzünde güller solsa ağlarım
Gül yüzünde güller solsa ağlarım

Gül yüzünde güller solsa ağlarım
Bağlarında ak bağrımı dağlarım
Boynum bükük ellerimi bağlarım
Sen gül, sen gül, yeter ki sen gül
Ben derdinle ağlayan bir garip bülbül

Gökyüzünde yıldızlara sor beni
Hasretinle neler çektim gör beni
Bir gün bana dönsen artık yâr gibi
Sen gel, sen gel, yeter ki sen gel
Güller açtı, kalmadı yoldaki engel

Beste: Erol Sayan
Güfte: Erol Sayan
Makam: Kürdilihicazkar
Usûl: Aksak
İcra: Selma Ersöz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.