Çıkmaz derûn-i dilden efendim muhabbetin​

Çıkmaz derûn-i dilden efendim muhabbetin
Çıkmaz derûn-i dilden efendim muhabbetin​

Çıkmaz derûn-i dilden efendim muhabbetin​

Çıkmaz derûn-i dilden efendim muhabbetin
Kurbânın olduğum bize yok mu mürüvvetin
Sen hangi bağın gülüsün ne gülşenin bülbülüsün
Ey serv-i semen bûy-i resîdem

Ey âfet-i dil cûy-i güzîdem
Nedir o işveler nedir, nedir o şîveler nedir
Tegafülâne nâz ile ki bu girişmeler nedir
Gören o gül cemâlini tasavvur eyler halini

Hayâl-i lâlin eyleyen senin çeker vebâlini
Kurbânın olduğum bize yok mu mürüvvetin
Ey dil nedir bu mertebe hâhişlerin senin
Cây-ı merâmın üzre ikamet mi niyyetin

Beste: Tab'i Mustafa Efendi
Güfte: ?
Makam: Beyati
Usûl: Aksak semai
İcra: Alâeddin Yavaşça

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.