Arı olsam bakmaz idim balına

Arı olsam bakmaz idim balına
Arı olsam bakmaz idim balına sözleri ve notası

Arı olsam bakmaz idim balına
Yolcu Olsam Uğramazdım Yoluna
Vakti Geçmiş Bir Goncanın Dalına
Bülbül Olsam Konmaz Uçar Giderdim

Çorak Yerde Sümbül Açmaz Gül Açmaz
Yuvasından Uzaklarda Kuş Uçmaz
Susuz Ölsem Benden Bir Tas Su İçmez
Düşmanımdan Zehir İçer Giderdim

Beste: Necmi Pişkin
Güfte: Mehmet Çakırtaş
Makam: Karcığar
Usûl: Aksak
Form: Şarkı
İcra: Ayten Zenger

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.