Eski şarkıları çoktan bıraktım

Eski şarkıları çoktan bıraktım
Eski şarkıları çoktan bıraktım

Eski Şarkıları Çoktan Bıraktım 
Yep Yeni Ümitler Bana Gel Diyor
Pencereme Konan Yaşlı Kumrular
Sev Diyor Ah Sev Diyor

Çiçekler Açıyor Bahar Gönülde
Hayâl Gerçek Her Şeyi Aşkı Söylüyor
Kalb Önünde Secde Etmiş Mutluluk
Sev Diyor Ah Sev Diyor

Yüce Bir Ses Böyle Sevgi Var Diyor
Bak Âlemde Aşk Bayramı Var Diyor
Bir Emir Bu Dinle Tanrı Ne Diyor
Sev Diyor Ah Sev Diyor

Beste: Selahattin İçli
Güfte: Cansın Erol
Usûl: Nim sofyan
İcra: Vedat Kaptan Yurdakul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.