Bir garip aşığım ben

Bir garip aşığım ben
Bir garip aşığım ben sözleri ve notası

Güneşin kavurduğu
Rüzgârın savurduğu
Feleğin hep vurduğu
Bir garip aşığım ben

Akşamın seherinde
Dertli sazı elinde
Yanık türkü dilinde
Bir garip aşığım ben

Hiç durmadan dolaşan
Dağlar bayırlar aşan
Yüreği sevgi taşan
Bir garip aşığım ben

Tanrım görsün bu hâlim
Kalmadı hiç mecâlim
Kerem, Mecnûn misâlim
Bir garip aşığım ben

Beste: Alâeddin Yavaşça
Güfte: Alâeddin Şensoy
Makam: Hüzzam
Usûl: Nim sofyan
İcra: Ayşegül Durukan

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.