Güvercin uçuverdi (Misket)

Güvercin uçuverdi (Misket)
Güvercin uçuverdi (Misket)

Güvercin uçuverdi
Kanadın açıverdi
El oğlu değil mi amman amman
Sevdi de kaçıverdi

A benim hacı yarim
Başımın tacı yarim
Eller bana acımaz
Sen bari acı yarim

Güvercinim uyur mu
Çağırsam uyanır mı
Yar orada ben burda
Buna can dayanır mı

Deniz susuz olur mu
Dibi kumsuz olur mu
Ben hakime danıştım
Yiğit yarsiz olur mu

Caminin müezzini yok
İçinin düzeni yok
Çok memleketler gezdim
Misget'ten güzeli yok

Daracık daracık sokaklar
Misget şeker topaklar
Pul pul olsun dökülsün
Seni öpen dudaklar

Yöre: Ankara
Kaynak kişi: M. Hulusi Koçer
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
İcra: Mehmet Erenler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.