Ben yağmur ben güneş ben sevgi seli

Ben yağmur ben güneş ben sevgi seli
Ben yağmur ben güneş ben sevgi seli

Ben yağmur ben güneş ben sevgi seli


Ben yağmur ben güneş ben sevgi seli
Sağnak sağnak bulutlarca yüklüyüm
Sevgiler sevgiler yağacak

Ben kış ortasında bahar ben hazan çiçeği
Yumak yumak tut bak ellerimi
Sana neler anlatacak

Beste: Avni Anıl
Güfte: Aylin Uçanlar
Makam: Kürdilihicazkar
Usûl: Semai
Form: Şarkı
İcra: Sevval İçli Şentürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.