Gözlerin mavi mine vuruldum perçemine

Gözlerin mavi mine vuruldum perçemine
Gözlerin mavi mine vuruldum perçemine

Gözlerin mavi mine vuruldum perçemine
Aşkın beni çevirdi Aslı'nın Kerem'ine

Köyün dilberi, dilberi çok sevdim seni

Aç şu perçemlerini böyle istemem seni
Sevdiğime kızdınsa geriye al buseni

Köyün dilberi, dilberi çok sevdim seni

Beste: Refik Fersan
Güfte: Yusuf Ziya Ortaç
Makam: Kürdilihicazkar
Usûl: Aksak
Form: Şarkı
İcra: Ayşe Batıgün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.