Fatma

Fatma

Fatma

Fatma

Fatma
 

Sevginin ateşi yaktı beni Fatma
Gözünün önünde sen ellere bakma
Yanmışım zaten bir de sen yakma
Fatma
Kaşına bak gözüne bak sözüne bak
Fatma
Gelsen bana ele bakma gönlüme ak
Sevdim seni üzme beni
Gel yanıma gir canıma Fatmam
Ne güzeldir gözü kaşı
Kalbimin elmastan taşı Fatmam
İçtim biraz kndim için
Sarhoşum bak senin için
Sen doğmuşsun benim için
Naz etme artık bana
Yalvarırım çok sana
Gel seveyim kana kana
Ah Fatma Ah Fatma beni ateşe yakma
Ah Fatma Ah Fatma beni ateşe yakma

 Söz müzik: Fehmi Ege

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.